zondag 29 september 2013

Terug


Drie maanden lang geen blogjes geschreven. Voor het eerst in bijna 5 jaar. De drang was er niet. Mijn smoes was aanvankelijk dat het zomer werd (en wat voor één) en daarna had ik geen excuus meer nodig omdat Irene uitviel. We zijn geweldig blij dat ze voor het grootste deel weer is hersteld. We hopen op verder herstel de komende maanden.

Voor mij was de blogpauze aanleiding om te proberen elke week een poster à la Loesje te bedenken. Dat leek me een uitdaging en dat bleek ook zo te zijn. Elke vrijdag heb ik er een op Facebook gezet. Enkele daarvan heb ik ook op dit weblog geplaatst. Hieronder nog een paar posters uit die serie. 

Ik heb er plezier in gehad om ze te bedenken. Mooi als ze een bij een ander een glimlach of een herkenning opleveren. 










1 opmerking:

  1. Ik heb de afgelopen drie maanden enorm genoten van je "Willempjes" !
    Iedere vrijdag was het uikijken naar een nieuw Loesje van jou.
    Fijn dat het met Maatje weer beter gaat, en net zoals jullie hoop ik uit de grond van mijn hart op volledig herstel.

    Lieve groet,

    Judith

    BeantwoordenVerwijderen